Podstawy rozliczania pozycjonowania

Umowa SEO

Pozycjonowanie stron internetowych, a także wszelkie działania marketingowe są usługami bardzo specyficznymi. Trudno zatem stworzyć jeden wspólny cennik dla każdej zainteresowanej osoby czy instytucji. Każdy projekt jest inny i posiada indywidualne wymagania wynikające ze szczególnych zależności pojawiających się w każdej branży.

Specjalnie na potrzeby ogólnego określenia kosztów przygotowaliśmy kilka pakietów usług SEO, w których przedstawione zostały podstawowe działania wykonywane podczas usługi. Nikt nie może zagwarantować konkretnych pozycji w wynikach wyszukiwania. Wpływ na wyszukiwarki jest ograniczony, większość czynników i zmiennych wpływających na pozycje strony w wyszukiwarce jest nieznana. Wynika to z tajności algorytmów wyszukiwania, ich ciągłych zmian i ewolucji.

Na potrzeby naszych klientów oferujemy kilka rodzajów rozliczeniowych, do których zaliczamy:

Za wynik
To jeden z najstarszych sposobów rozliczeniowych dla usług SEO. Wybierany najczęściej przez klientów regionalnych i lokalnych, w których do wysokich wyników można dojść stosunkowo szybko. W czasach coraz gwałtowniejszych zmian w algorytmach wyszukiwania metoda coraz rzadziej wybierana, nie gwarantuje ona bowiem utrzymania wysokich pozycji przy kolejnych poprawkach w algorytmie wyszukiwarki.

Płatność SEO

Za wykonaną pracę

Tradycyjny sposób rozliczeń wynikających z prostej zależności jaką jest płatność za określone działania. Ten sposób rozliczeń daje klientowi pełen wgląd do działań optymalizacyjnych jego witryny. Proste raporty określają w czytelny sposób jakie metody promocji strony są najbardziej korzystne dla danego projektu. Jeden z częściej wybieranych modeli rozliczeniowych. Skorzystaj z naszych pakietów SEO.

Mieszany (za wykonaną pracę + premie za osiągnięte wyniki)
Dość ciekawy sposób rozliczeń, który jest korzystny zarówno dla klienta, który jest na bieżąco informowany o działaniach optymalizacyjnych jak i pozycjonera, który ma budżet na swoje działania. Jest to w ostatnim czasie najczęściej wybierany sposób rozliczeń, a premie wypłacane przy osiągnięciu wyników dodatkowo motywują usługodawcę do uzyskania jak najlepszych pozycji dla strony Klienta.

Za zwiększenie ruchu
Jest to jeden z nowszych modeli rozliczeniowych. Opiera się na zwiększeniu ruchu na stronie wynikającego z wyszukiwarek internetowych oraz ruchu socjalnego. Jest to jeden z najkorzystniejszych modeli rozliczeniowych dla klienta. Osiąga on bowiem zamierzony cel. Rozliczenia następują na podstawie osiągnięcia odpowiednich poziomów ruchu zgodnych z indywidulanymi tabelami opłat.

Dialog SEO

Jak wyglądają rozliczenia w AdWords i Social Media?

Rozliczenia kampanii reklamowych AdWords odbywa się w dwóch modelach. Jednym z nich jest model konwersji, czyli prowizja od uzyskanego przychodu klienta, jaki osiągnął za pomocą reklam AdWords. Drugim sposobem jest stała opłata za prowadzenie kampanii reklamowej w sieci AdWords.

Social Media rządzą się swoimi prawa, wszelkiego rodzaju usługi z tego działu uzgadniane są na bieżąco z klientami. Czynnikami wpływającymi na koszty tej usługi są oczekiwania i propozycje klientów, a także czas potrzebny na osiągnięcie powierzonych celów.