Cennik SEO wybierz taką usługę, jaką naprawdę potrzebujesz!

Ceny usług SEO uzależnione są od wielu czynników zewnętrznych wśród których warto wymienić: tematykę i branże firmy która ma być pozycjonowana, konkurencyjność danych fraz, zawartość i technologię strony pozycjonowanej, historię pozycjonowania witryny.

Ceny od których zaczynamy pracę:Ceny SEO
– Audyt SEO (optymalizacja i dopasowanie pod dane słowa kluczowe):
od 400 PLN strony regionalne, wizytówki,
od 1500 PLN sklepy internetowe, średniej wielkości strony,
od 3000 PLN duże sklepy internetowe oraz rozbudowane witryny.

– Pozycjonowanie (w formie abonamentowej)
od 350 PLN strony regionalne, wizytówki,
od 1000 PLN sklepy internetowe, średniej wielkości strony,
od 3000 PLN duże sklepy internetowe oraz rozbudowane witryny.

– Pozycjonowanie (w formie za efekt)
od 50 PLN frazy regionalne,
od 100 PLN frazy ogólnopolskie,
od 200 PLN frazy ogólnopolskie konkurencyjne.

Zapoznaj się także z naszymi pakietami SEO.

Wszystkie podane ceny są cenami netto (VAT 23%). Ceny są cenami orientacyjnymi, ze względu na duże zróżnicowanie projektów ceny ustalane są indywidualnie w zależności od wymagań, zakresu projektu. Wszystkie ceny mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w myśl Kodeksu Cywilnego.

Zakres działań jakie wykonujemy w ramach pozycjonowania stron internetowych

Monitorowanie i podstawowe działania SEO:
Monitoring pozycji w systemie Webpozycja.pl/Stat4SEO.
Pozyskiwanie linków z forów dyskusyjnych, komenatzry blogowych, artykułów sponsorowanych, indywidualnych zaplecz, działań viralowych, mediów społecznościowych z nastawieniem na konkretne słowa kluczowe oraz długi ogon (long tail).
Wszystkie pozyskiwane linki są w sposób ręczny.

Budowa zaplecza dla stron docelowych:
Zakup hostingu.
Zakup domen.
Przygotowanie tekstów pod strony zapleczowe.
Zapewnienie odpowiedniego linkowania dla strony docelowej.

Promocja PR / Content Marketing:
Promocja strony poprzez artykuły sponsorowane. Przygotowanie i publikacje artykułów tematycznych wzmacniających stronę pod kątem SEO oraz PR, budujące markę danej firmy.